9.01.2008

Maria Thaarup




Maria Thaarup :

Jeg har med spænding læst de unge tuf lederes indlæg om dem selv så ja jeg måtte jo også tage mig sammen – her kommer en masse ligegyldig fakta om mig :

- Hader at stå tidligt op – det er jo ikke engang sjovt !
- Kan ikke døje lasagne , og nej jeg kan HELLER ikke lide pasta med kødsovs – det ligner , jeg ved ikke hvad . Men den Anders (Luffe og Kristians far) lavede på mu sommerlejren i år var faktisk rigtig udmærket !
- Og nej agurker er bare heller ikke gode !
- Har spillet violin i en kort periode
- Hører kun p3
- Elvis fan – jeg skulle havde været min mors mor
- Kan faktisk godt lide at gå i skole – det bliver sjovere jo ældre man bliver
- Kan sååååå godt lide gamle film – Soldaterkamerarater , det Støver-filmene , Styrmand Karlsen , Martha , Piger i Trøjen osv – de er bedst når man ser dem sammen med Chris
- Har gået til kampsport – aha den kendte i nok ikke
- Glemmer citater så dem kan jeg ikke rigtig komme med
- Stemmer rødt
- Naturligt blond
- Hører mega meget musik . Alt : rock , jazz , funk , pop , klassisk osv
- Når min familie ikke har det godt har jeg det heller ikke godt – holder så utrolig meget af mine tossede brødre så hvis de er syge ligger jeg mig automatisk ved siden af og banko så får jeg feber !!!!!!
- Kan ikke døje når folk snakker løs om noget de overhovedet ikke har forstand på – har en tendens til selv at gøre det , selvom jeg kender til rigtig rigtig mange spændene ting !
- Staver som en brækket arm
- SAVNER håndbold
- Det bedste mad er smørebrød
- Kan bliver noget så vred
- Ville gerne være læge og rejse til Afrika og hjælpe en masse mennesker lige der hvor de trænger mest til det , men jeg kan ikke tåle at se blod – øv . Nu jeg snakker om blod så er næseblod klart det værste – det er virkelig unaturligt og urart !
- ELSKER ELSKER ELSKER at være på skiferie !
- Har det bedst i større sociale sammenhæng
- Kan de fleste replikker i de gamle Disney tegnefilm – Snehvide, Aladin , den Lille Havfrue osv – klasse film
- Jeg glæder mig så meget til jeg flytter hjemmefra – klare mig selv og komme væk fra mikro mikro Strandby
- Er den mindste i min familie og jeg lider under det ..
- Frederikshavner sproget er fedest
- Elsker at se Star Wars – Im a Jedi – jeg har allerede kæmpet mod min far !
- Dyre og lidt for smarte telefoner siger mig ingenting
- Virkelig dårlig taber –”håndbold Maria”
- Har dårlig tålmodighed og det er så trælst
- Når folk er lidt for smarte går mit hoved helt i baglås – ved ikke hvorfor men nogen københavnere er ret gode til det har jeg bemærket .

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

hej tuffere
håber I får endnu en fantastisk weekend :)
mange hilsner Louise

Andreas M. sagde ...

De sender da ikke jazz, funk og klassisk på P3?

Magnificat sagde ...

nej nej , men så er det jo godt man har en cd-afspiller ;)