8.19.2008

Christina alias Chris


Hej.. Jeg hedder Chris!
Det skulle man i hvert fald tro,
for jeg bliver aldrig kaldt andet.

Her kommer 35 ting om mig.


1)Alder: snart 202) Født: I Frederikshavn

3) Bosted: Strandby

4) Beskæftigelse: Arbejder på en tankstation

5) Ynglings farve: Blå

6) Ynglings beskæftigelse: elsker alt sport, både at se på og dyrke. Dog står håndbolden nærmest mit hjerte, hvad sport angår.

7) Favorit film: Komedie eller action

8) Største idol: Jesus

9) Folk jeg ser op til: Min far, Peter Uth, Halinspektøren i Strandby- Elling Erik Bang, Maria Thaarup og Christer Eiersted.

10) Ynglings beklædning: Træningsbukser og min Lauritz/Knudsen trøje med herrelandsholdets autografer.

11) Dette er for dårligt: Når folk giver en dårlig undskyldning, for at bryde en aftale.

12) Dette er det fedeste: at have venner man kan hjælpe og blive hjulpet af.

13) Sportsfolk jeg ser op til: Anja Andersen og Joachim Boldsen

14) Ynglings natur: solopgang over Kattegat.

15) Dette tør jeg ikke: at dykke med flaske eller snorkel.

16) Dette vil jeg gerne prøve: at rejse med rygsæk i Australien og/eller New Zealand

17) Dette vil jeg gerne opleve: en OL finale i håndbold med dansk deltagelse enten herre eller damer.

18) En lugt jeg hader: benzin inde i bilen.

19) En duft jeg elsker: når moar bager.

20) Favorit skuespiller: Bruce Willis eller Martin Lawrence. Dog ikke i samme film. Det ville være mærkeligt.

21) Dette gider jeg ikke, at se på: Alt for små piger, der går med alt for meget make-up.

22) Passion: Spejder, ungdomsarbejde og håndbold.

23) Karakteristiske ting ved mig selv: min lille størrelse i forhold til mit store temperament.

24) Så fungerer jeg ikke: når jeg sover for lidt, især manglende søvn under pressede situationer, så bliver jeg helt umulig.

25) Ting jeg ikke vil undvære: jeg er træt af at sige det, men min mobiltelefon. Har for mange numre til mennesker jeg elsker, til at jeg kan leve uden den.

26) Ynglings musik: hører ikke meget musik men rock er favoritten.

27) Sejeste ordsprog: ”fuck Janteloven” og ”jag efter kærligheden og den undslipper dig. Undgå den og den forfølger dig.”

28) Mit ordsprog lige nu: når folk pisser mig af siger jeg; ”jeg sender dig til månen i 17 stykker med brevdue.”

29) Ynglings dyr: hunde.

30) Min største svaghed: at tilgive folk der har gjort mig ked af det eller pisset mig af.

31) Min største sportslige oplevelse: At synge med på ”et yndigt land” efter at Danmark vandt EM finalen i herrehåndbold i januar 2008.

32) Min største personlige sejr: ligesom Anja Andersen siger ”den dag jeg besluttede mig for at være mig selv.”

33) Folk jeg ikke vil tabe til i noget som helst: min far og Mathias Alsted.

34) Ynglings blad: hvis jeg skulle abonnere på et blad, ville jeg vælge mandebladet M!

35) Ynglings ret: lasagne og pasta med kødsovs.

2 kommentarer:

Sara sagde ...

haha tænk at du ikke vil tabe til Muggi! hehehe... det synes jeg er fedt!!

Og forresten får du virkelig glip af noget ved ikke at ville dykke!
Kram Sara

Anonym sagde ...

Wow du holder dig godt Chris! Snart 202, det må jeg nok sige:P