7.05.2008

Mathias


Kære alle folk der læser dette:


Navnet er Mathias Alsted Flinck, meget er skrevet, og meget er sagt om mig (går jeg ud fra). Det er dog sandheden under jernskjorten som følger her.


Resultatorienteret, sportslig, fodbold fanatiker, elsker afslapning, arbejdsnarkoman til det står mig ud af halsen, glad for elektroniske nymoderne hjælpemidler, ejer ikke et gram af musisk talent, konkurrence menneske, dårlig taber, sort humor, spiser meget, helt sin egen, har arbejdet et halvt år som butiksbestyrer og gør det nu som studerende igen, bybarn så det basker, elsker et adrenalin kick, højtråbende, til tider diktatorisk, korthåret, social og en enspænder, positiv, krævende, taler og tænker og ikke omvendt, energisk.


Mine udfordringer som person er:


Tålmodighed, holde mig tilbage, prøve at fløjte bare en lille smule rent, åbne mere op som person og bede om hjælp, færre fordomme, drille Tine så meget som overhovedet muligt :D.

Der er helt sikkert flere under denne gruppe og derfor er min største udfordring at: vide hvad jeg skal ændre på mig selv for at blive en bedre person og vide hvad og hvor jeg skal bruge min energi.


Personlige favoritter:


Rutchebaner, Fodbold, Film og Musik, Hygge Gaming, Computer leg, Tøndeslagning, Cykling, IS og CHOKOLADE!


Personlige hadere:


Jule indkøb på strøget, hvor fylk hygger sig i en så overdreven grad, at man kan nå at dø af varme i Illum, inden man er nået hen til disken, at tabe, handlinger jeg bliver presset ind i, ost, negative folk, Lavt Batteri niveau på mobilen lige, når den skal bruges til noget vigtigt, House R 'n' B musik, sandaler, når tv signalet ryger under en af de afgørende kampe til et Curling VM, taste den forkerte kode til sit dankort 3 gange, folk der kalder mig "Mester", håndværkere der betaler for en sodavand til 17 kroner med en tusind lap.


Jeg ved jeg er underlig og rimelig speciel, og det nyder jeg.


Håber det her billede er detaljeret nok for alle som deltager på TUF til I kan forstå, hvorfor jeg er som jeg er! :D


Hilsen Mathias Alsted Flinck aka Mattè aka Muggi aka Babaganooch aka Kruset!

Ingen kommentarer: