6.23.2008

Morten

Jeg hedder Morten Daugaard, er 24 år gammel og bor i Odense.
Jeg kommer oprindeligt fra Egtved i Jylland og har været spejder og spejderleder
i rigtig mange år.
Jeg har aldrig været med på TUF før, men jeg glæder mig til at prøve det.
Noget af det vildeste jeg har gjort i mit liv, er at flytte 6 mdr til Struer for at være i ingeniørpraktik hos B&O. 6 mdr er lang tid at være væk hjemmefra. Andre vilde ting jeg har prøvet er fx at skyde en AT4 (en panserværnsgranat) af, da jeg var i Livgarden.
Vi ses til september!
Morten
(af en eller anden uforklarlig grund, kan jeg ikke få billedet af Morten på bloggen
- hav tålmodighed ... det skal nok komme ;-) )

1 kommentar:

Mathias A. Flinck sagde ...

Det er nice du er med! :D Det er fedt med nogle nye fyre der gider være med :D SWEET!